Awaria banku Millennium. Dostęp do kont zablokowany

Polska
Awaria banku Millennium. Dostęp do kont zablokowany
Wikimedia Commons
Awaria banku Millennium

Klienci Millennium nie mogą zalogować się na swoje konta. Problemy są też z aplikacją banku oraz płatnościami BLIK. "Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - czytamy w komunikacie.

"Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne" - brzmi komunikat wyświetlany przy próbie zalogowania się do aplikacji Banku Millennium.

 

"Serdecznie przepraszamy z utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji" - zapewnia bank.

 

Również przy próbie zalogowania się na konto klienci informowani są o problemach: "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu".

Awaria banku Millennium. "Chwilowe utrudnienia"

Klienci problemy z logowaniem na konto czy do aplikacji zauważyli około godz. 9:00.

 

"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - czytamy w komunikacie banku zamieszczonym w serwisie X o godz. 11:40.
 
To kolejna awaria Millennium w tym tygodniu. Podobne problemy klienci odnotowali także w poniedziałek.

Marta Stępień / polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie