Awaria banku Millennium. Dostęp do kont zablokowany
Klienci Millennium nie mogą zalogować się na swoje konta. Problemy są też z aplikacją banku oraz płatnościami BLIK. "Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - czytamy w komunikacie.
"Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne" - brzmi komunikat wyświetlany przy próbie zalogowania się do aplikacji Banku Millennium.
"Serdecznie przepraszamy z utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji" - zapewnia bank.
Również przy próbie zalogowania się na konto klienci informowani są o problemach: "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu".
Awaria banku Millennium. "Chwilowe utrudnienia"
Klienci problemy z logowaniem na konto czy do aplikacji zauważyli około godz. 9:00.
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - czytamy w komunikacie banku zamieszczonym w serwisie X o godz. 11:40.
To kolejna awaria Millennium w tym tygodniu. Podobne problemy klienci odnotowali także w poniedziałek.