Przygoda życia z Wizz Air. Oferują lot w nieznane

Węgierska linia lotnicza oferuje interesującą przygodę w ramach nowej kampanii #LetsGetLostwithWIZZ. 35 szczęśliwców otrzyma bilet lotniczy, ale aż do momentu wylądowania samolotu w miejscu docelowym, nikt z podróżnych nie będzie wiedział dokąd leci. O miejscu wycieczki urlopowicze dowiedzą się dopiero docierając na miejsce. Zainteresowani lotem w nieznane muszą jednak spełniać pewne warunki.
"Do odważnych świat należy", a przynajmniej taką dewizą powinni kierować się zainteresowani nową akcją organizowaną przez Wizz Air. Węgierska linia lotnicza oferuje swoim pasażerom lot w zupełnie nieznanym im kierunku.
Lot w nieznane z Wizz Air
Szczegółowe informacje na temat podróży są bardzo dokładnie ukrywane. Wiadomo jedynie, że wyjazd odbędzie się w dniach 7-10 marca, a samolot wystartuje z lotniska Londyn Gatwick. Co więcej, Wizz Air pokrywa wszelkie koszty podróży.
Jak czytamy na stronie organizatora "wybrani mogą spodziewać się wypełnionej po brzegi czterodniowej trasy zabawy, obejmującej zajęcia kulturalne, kulinarne i przygodowe".
ZOBACZ: Holenderski samolot wrócił na lotnisko. Wszystko przez zepsute toalety
Dodano, że niezbędne informacje dotyczące tego, jaką odzież lub sprzęt należy ze sobą zabrać, zostaną udzielone przed wyjazdem, a zwycięzcy zostaną poinformowani jedynie, jakiego klimatu mogą się spodziewać. "Żadne inne wskazówki nie zostaną ujawnione" - czytamy.
Warunki konkursu Wizz Air
Aby wziąć udział w akcji należy polubić post konkursowy w mediach społecznościowych firmy oraz oznaczyć w komentarzu swojego znajomego. Jest jeszcze jeden - dość kluczowy - warunek. Konkurs jest przeznaczony jedynie dla osób, które zamieszkują Wielką Brytanię i trwa do 22 lutego br. Zwycięzcy zostaną poinformowani o swojej wygranej za pośrednictwem Instagrama.
- Uwielbiamy łączyć naszych pasażerów z nowymi krajami, umożliwiając im poznawanie nowych ludzi i próbowanie nowych doświadczeń. Lot w nieznane miejsce to jedyna w swoim rodzaju okazja i cieszymy się, że możemy zaoferować ją szczęśliwym zwycięzcom w Wielkiej Brytanii - powiedziała Marion Geoffroy, dyrektor zarządzająca brytyjskim oddziałem Wizz Air.
- Let's Get Lost to nasz sposób na powiedzenie "dziękuję" naszym brytyjskim pasażerom i mamy nadzieję, że nadal będziemy im służyć, gdy podróżują po świecie i tworzą nowe wspomnienia - dodała.
Czytaj więcej