Za nami 20. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebraliśmy ponad 2,2 mln złotych

Polska
Za nami 20. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebraliśmy ponad 2,2 mln złotych
Polsat
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2023

Kolejny rok charytatywnej akcji Telewizji Polsat i Polsat Media przyniósł zachwycający wynik. W ten jubileuszowy, 20. Mikołajkowy Blok Reklamowy, przed telewizorami zebrało się 4,5 miliona widzów*, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. To o pół miliona złotych więcej niż w zeszłym roku oraz największa kwota zgromadzona w ramach akcji.

To także dowód na to, że wciąż wierzymy w magię pomagania.

 

Tegoroczna akcja, organizowana już po raz 20., ponownie z sukcesem odznaczyła się na mapie świątecznych wydarzeń w świecie reklamy. Promocyjny spot, dzięki pełnej radości i ciepła opowieści zachęcił szerokie grono widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Na tym to polega – wystarczy, aby w trakcie emisji przed ekranami telewizorów zebrała się jak największa liczba odbiorców. Wynik jest zachwycający, bo dedykowane pasmo obejrzało aż 4,5 miliona osób, o 35% więcej w grupie wiekowej 16-59 niż w poprzednim roku*.

 

- W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media dziękuję widzom, reklamodawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tak niesamowitego wyniku. Każdy, kto przynajmniej raz udostępnił informację o akcji dołożył swoją cegiełkę do niesienia pomocy dzieciom walczącym o swoje zdrowie i życie. Wdzięczny jestem również naszym gwiazdom, które tak licznie do nas dołączyły. Zebrać w jednym miejscu prawie 20 osób ze świata mediów to nie lada wyczyn, a jednak się udało - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

 

ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2023. Bardzo dziękujemy!

 

- Dziękujemy widzom oraz wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę. Zawsze z niecierpliwością czekam na jej wynik, wiedząc, jak ogromne znaczenie ma to dla działalności naszej fundacji. Kwota ta zasili nasze cele statutowe, realizowane przez cały rok i skoncentrowane na pomocy dzieciom, czyli ich leczeniu, rehabilitacji, a także na remontach szpitali - mówi Prezes Fundacji Polsat, Krystyna Aldridge-Holc.

Mikołajkowy Blok Reklamowy. Edycja 2023

W Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:

 

Alior Bank S.A., Andreas STIHL Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Asseco Poland S.A., Cyfrowy Polsat S.A., EKATERRA POLAND Sp. z o.o., Kujawski, Lotte Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., Mcdonalds Polska Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., SKYSHOWTIME POLAND Sp. z o.o., Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, T-mobile Polska S.A., Tarczyński S.A., Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Żabka Polska Sp. z o.o.

 

Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 27 lat swojej działalności pomogła ponad 43 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 290 milionów złotych.

 

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie