Brytyjka chciała kupić 100 ogórków. Interweniowała obsługa sklepu
Mieszkanka Liverpoolu chciała kupić sto ogórków w popularnym dyskoncie. Kobieta usłyszała jednak od obsługi sklepu, że nie może kupić takiej liczby warzyw. Interweniował wobec niej kierownik dyskontu. Aby zrealizować swój plan, 49-latka musiała udać się do trzech innych sklepów.
Lisa Fearns co tydzień chodzi do sklepu, żeby kupić ogórki. Brytyjka podkreśliła, że potrzebuje warzyw do produkcji soków oczyszczających, które sprzedaje. W ostatnią niedzielę spotkała ją nieprzyjemna sytuacja w Lidlu.
"Chodzę tam regularnie od trzech lat. Przychodzę o 10 rano, ponieważ potrzebuję świeżych warzyw. Ostatnio potrzebowałam 100 ogórków. Kierownik wybiegł z zaplecza i zabronił mi kupowania takiej liczby warzyw" - opisała Brytyjka w mediach społecznościowych.
Wielka Brytania: Sklep zakazał jej kupowania 100 ogórków
49-latka twierdzi, że cotygodniowe zakupy zamiast 20 minut zajęły jej trzy godziny. "Musiałam iść do Asdy, drugiego Lidla i jeszcze jednej Asdy" - podkreśliła. Kobieta opisała, że w sklepie Aldi obowiązywał limit trzech ogórków na osobę, więc postanowiła wziąć "tylko" sześć.
ZOBACZ: Limanowa: W 40 sekund okradli sklep z telefonami. Wcześniej przyszli na zwiad
"Jestem zestresowana, bo nie wiem, co zrobię za tydzień. Będę musiała znaleźć jakiś przyjemny warzywniak, który nie będzie miał z moimi zakupami problemu" - stwierdziła.
Brytyjka podkreśliła, że co tydzień wydaje ok. 70 funtów na ogórki. "Prowadziłam wcześniej siłownię tylko dla kobiet, ale nastąpił lockdown i musiałam zmienić specjalizację. Zaczęłam wyciskać soki w domu i je sprzedawać" - wyjaśniła.
Lidl zabrał głos w sprawie incydentu
Głos w sprawie sytuacji zabrał rzecznik Lidla. W oświadczeniu podkreślono, że choć nie ma ograniczeń dla klientów, to placówki sieci są "sklepami, a nie hurtowniami".
"Jako supermarket chcemy zapewnić wszystkim naszym klientom dostęp do potrzebnych produktów, dlatego niestety nie jesteśmy w stanie prowadzić sprzedaży hurtowej. Dziękujemy kupującym za zrozumienie i uwzględnianie potrzeb innych klientów" - napisano.
Czytaj więcej