Mikołajkowy Blok Reklamowy 2022. Ponad 4 mln widzów i prawie 1,8 mln zł na leczenie najmłodszych
Prawie 1,8 mln zł udało się zebrać w tym roku z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, który obejrzały niemal ponad cztery mln widzów Polsatu. Akcja odbyła się po raz 19. przez te wszystkie lata generując 23 mln zł przeznaczone na pomoc najmłodszym pacjentom.
Szóstego grudnia zgodnie z 19-letnią już tradycją o godz. 18:45 tuż przed "Wydarzeniami" na antenie Polsatu wyemitowany został Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochody zasilają "Fundację Polsat". Organizacja od ponad ćwierć wieku wspiera rehabilitację i leczenie najmłodszych.
W sumie pieniądze zebrane z reklam emitowanych w Mikołajki to już 23 mln zł. W tym roku udało się wygenerować dokładnie 1 774 517,98 zł czyli 145 tys. zł więcej niż w ubiegłym. Ale tegoroczny blok, który obejrzały 4 243 449 osoby był wyjątkowy, bo towarzyszył mu obchody 30-lecia powstania Telewizji Polsat.
Przez 26 lat działalności "Fundacja Polsat" zebrała w sumie 280 mln zł, pomogła 42 tys. najmłodszych pacjentów i wyremontowała 2,7 tys. placówek.
Czytaj więcej