"Mikołajowy Blok Reklamowy". Specjalna audycja 6 grudnia przed "Wydarzeniami"
W Mikołajki kolejny raz widzowie mogą pomóc podopiecznym Fundacji Polsat. Co trzeba zrobić? Niewiele. Wystarczy - tuż przed "Wydarzeniami" - obejrzeć specjalny "Mikołajkowy Blok Reklamowy". - Żeby pomóc podopiecznym Fundacji Polsat po prostu wystarczy być z nami. Zawsze wiemy, że możemy na was liczyć. Do zobaczenia - zachęca Krzysztof Ibisz, z góry dziękując za pomoc również w tym roku.
Mikołaj i renifery w Telewizji Polsat oznaczają tylko jedno. Ten dzień zbliża się wielkimi krokami. Szósty grudnia to czas na "Mikołajkowy Blok Reklamowy".
To tak, jak "Kevin sam w domu", tradycja Polsatu. Do tego szczytna, bo robiąc niewiele, można pomóc bardzo wielu. Akcja tegorocznego spotu promocyjnego "Mikołajkowego Bloku Reklamowego", toczy się w miejscu, które powstało dzięki państwa pomocy - w Centrum Chorób Rzadkich.
- To są właśnie te fundusze, które później pomagają dzieciakom dochodzić do zdrowia - mówił dziennikarz sportowy Polsatu Jerzy Mielewski.
Polsat - od 18:45 - już 6 grudnia
Głównymi bohaterami są podopieczni Fundacji Polsat - Kacper, który urodził się z wadą serca i Lenka mająca, między innymi, rozszczep kręgosłupa.
Maciej Mrozowski, medioznawca, ocenił inicjatywę Polsatu, mówiąc, że "to dobro bezinwestycyjne, prawdę powiedziawszy, bo te reklamy by i tak były, prawda? Tylko ludzie, by poszli sobie robić herbatę, a teraz mówią sobie - "chodź, obejrzymy, to na prezenty dla innych".
Wystarczy włączyć Polsat 6 grudnia o 18.45, tuż przed głównym wydaniem "Wydarzeń". Cel jest od 19 lat ten sam.
- My dzięki temu, dzięki państwa obecności, jesteśmy w stanie przez cały rok remontować oddziały szpitalne, pomagać chorym dzieciom w rehabilitacji i w dostępie do lepszego sprzętu medycznego. Wasza obecność jest, jak zawsze, na wagę złota - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Przez 26 lat - dzięki państwa pomocy - fundacja mogła pomóc 42 tys. podopiecznych.
Czytaj więcej