PKP Intercity. Awaria internetowego systemu sprzedaży biletów. Strona przewoźnika nie działa
Witryna PKP Intercity, państwowego przewoźnika kolejowego, nie działa prawidłowo na kilka dni przed dniem Wszystkich Świętych. Pasażerowie nie mogą kupić biletów ani sprawdzić, o której godzinie z ich stacji odjeżdża pociąg. Spółka tłumaczy, że wirtualny system sprzedaży nie jest w stanie obsłużyć wszystkich chcących zarezerwować miejsca w wagonach.
Strona intercity.pl, na której podróżni mogą kupić bilety na podróż pociągami państwowego, dalekobieżnego monopolisty, działa wolno, a po wybraniu interesującego nas połączenia wyświetla się informacja o "wzmożonym ruchu w systemie sprzedaży".
"Prosimy powtórzyć próbę za kilka minut lub w późniejszym terminie. Zachęcamy też do sprawdzenia innych form zakupu biletu - aplikacji IC Mobile Navigator bądź na bilkom.pl" - radzi spółka w komunikacie.
Problemy na stronie PKP Intercity pojawiają się regularnie przed świętami i długimi weekendami, gdy wchodzi na nią więcej osób niż zwykle. Nie inaczej jest tym razem - 1 listopada, czyli Wszystkich Świętych, wypada w najbliższy wtorek.
Prawidłowo funkcjonuje natomiast Portal Pasażera - strona PKP Polskich Linii Kolejowych z wyszukiwarką połączeń i rozkładem jazdy wszystkich polskich przewoźników kolejowych.
Dodatkowe połączenia PKP Intercity na Wszystkich Świętych
W środę PKP Intercity poinformowało o wprowadzeniu dodatkowych połączeń w okresie Wszystkich Świętych. Między 28 października a 2 listopada w części składów pojawią się dodatkowe wagony. Wzmocnione w ten sposób będą pociągi zatrzymujące się m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku, Gdyni, Lublinie, Przemyślu, Świnoujściu, Poznaniu czy Szczecinie.
Czytaj więcej