Nowy spot wizerunkowy Polsat News. "Wiarygodność jeszcze nigdy nie była tak ważna"
Dziennikarze i reporterzy Polsat News - m.in. Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski, Marta Budzyńska, Igor Sokołowski, Mateusz Białkowski i Piotr Michalak - występują w nowym spocie wizerunkowym naszej stacji. Od kilku dni widzowie mogą zajrzeć do wnętrza naszego newsroomu, oświetlonego błękitem z ekranów komputerów, na których przygotowujemy nasze audycje i serwis.
Studio, newsroom, teren - to trzy scenerie, w których widzowie mogą obserwować naszych reporterów i dziennikarzy podczas pracy. W spocie wykorzystaliśmy relacje z Marszu Niepodległości i z wydarzeń na pograniczu polsko-białoruskim.
- Wiarygodność chyba jeszcze nigdy nie była tak ważna w polskich mediach - mówi w spocie Dorota Gawryluk, dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki w Telewizji Polsat.
Nagranie kończy plansza z logo kanału i hasłem: "Najbardziej wiarygodny kanał informacyjny w Polsce".
- Jesteśmy najbardziej wiarygodnym programem. Mam nadzieję, że tak będzie dalej. Myślimy już o przyszłości - podkreślała w październiku z okazji 17. urodzin "Wydarzeń" Dorota Gawryluk.
Opublikowane we wrześniu badania CBOS pokazały, że programy informacyjne i publicystyczne Telewizji Polsat i Polsat News uznawane za najbardziej wiarygodne. Dwie piąte badanych (38 proc.) oceniło programy informacyjne i publicystyczne Polsat i Polsat News jako godne zaufania. To wzrost o 4 p.p. względem 2019 roku.
Spadła również liczba osób deklarujących przeciwne zdanie z 19 proc. na 17 proc. ankietowanych. Oznacza to, że programy Polsat i Polsat News mają zdecydowanie mniej krytyków niż inne stacje.
Czytaj więcej