Jednego dnia aż 24 anteny Telewizji Polsat zmieniły swoją identyfikację wizualną
W poniedziałek zmieniła się identyfikacja wizualna aż 24 kanałów Telewizji Polsat. Widzowie mogą oglądać swoje ulubione kanały w zupełnie nowej odsłonie.
Zmieniają się: Polsat, Polsat News, Polsat News 2, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Film 2, Polsat Seriale, Polsat 1, Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe: Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz 4 kanały sportowe PPV.
Spójność i tożsamość
- Przez cały sierpień oswajaliśmy naszych widzów z nowymi logotypami kanałów Polsatu, pokazując transformację starego znaku w nowy oraz bawiąc się wzorem z promieniami słońca. Od dzisiaj na antenach posługujemy się już tylko nową identyfikacją wizualną. Zależało nam na spektakularnym efekcie zmiany, stąd pomysł na wprowadzenie nowych opraw jednego dnia - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu Telewizji Polsat, dyrektor komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus.
ZOBACZ: Zasadził logo Lasów Państwowych. "Może ktoś z samolotu zobaczy"
Koncepcja kreatywna oparta została na animacji promieni słońca, które są wspólnym elementem nowych logotypów stacji. Promienie układają się w określony wzór, identyczny dla wszystkich stacji, ale w przypisanej do danego kanału kolorystyce. Dzięki temu kanały otrzymały nową, spójną identyfikację wizualną, zachowując jednocześnie swoją tożsamość.
- Wszystkie elementy są przemyślane, składają się w spójną całość. Projekt jest pełen kolorów, ciepły, przyjazny dla widza, a jednocześnie bardzo nowoczesny. Cieszę się, że dzięki zastosowanym zabiegom rodzina kanałów Telewizji Polsat wyróżni się na tle innych stacji – dodaje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Nowe logotypy Polsatu: dynamiczne i nowoczesne
Logotypy stacji nabrały wizualnej głębi dzięki trójwymiarowej animacji. W oprawie zwiastunów pojawiła się typografia zaprojektowana specjalnie dla Polsatu. Elementy oprawowe rozdzielane są animacją wzoru układającego się w promienie słońca, płynnie przechodzącego w kolejne obrazy, co nadaje prezentowanym materiałom dynamiczny i nowoczesny wygląd.
ZOBACZ: Marka Uncle Ben’s zmieniła nazwę i logo. W reakcji na protesty
- Nowa oprawa jest bardzo plastyczna i daje wiele możliwości rozwoju w przyszłości. Pracujemy nad kolejnymi ciekawymi elementami oprawowymi, które zostaną zaprezentowane widzom Polsatu w niedalekiej przyszłości - mówi Gabi Madracevic, dyrektor zarządzająca agencji kreatywnej Luxlotusliner.
Nowe oprawy zostały przygotowane przez niemiecką agencję Luxlotusliner przy ogromnym udziale zespołu autopromocji Telewizji Polsat. Ścieżkę dźwiękową skomponowało studio muzyczne Novaspot. Luxlotusliner pracuje z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród. Agencja zrealizowała również dotychczasowe oprawy Polsatu oraz kanałów tematycznych.
Czytaj więcej