Jesienna ramówka Telewizji Polsat. Premiera nowego spotu
Już jest! Jesienny spot Telewizji Polsat prezentujący ramówkę stacji. Zobaczymy w nim ponad 100 gwiazd najważniejszych programów i seriali stacji oraz logo Polsatu w nowej odsłonie. Programy z najnowszej ramówki Polsatu będzie można oglądać również od tej jesieni w Polsat Go.
Motywem przewodnim spotu jest słońce, które płynąc nad dachami miasta schodzi na ziemię dając radość wszystkim, którzy napotkają je na swojej drodze. Słoneczne kule rozświetlają się promieniami nowych barw Polsatu tworząc charakterystyczny wzór, będący istotnym motywem również scenografii i dekoracji. Kule wpadają na plany programów symbolizując emocje, które towarzyszą ich oglądaniu oraz bogate portfolio kontentu stacji, z którego widz może "wybrać swoje wszystko". Gwiazdy bawią się nimi wysyłając widzom pozytywną, słoneczną energię.
W ten oryginalny sposób Polsat zaprezentował nową identyfikację wizualną spójną z komunikacją pozostałych marek z grupy.
500 kul, 100 gwiazd, kilkanaście planów
Na plan stawiło się ponad 100 gwiazd z najważniejszych programów stacji.
Zdjęcia do tej produkcji były realizowane w kilkunastu lokalizacjach. Zarówno najmodniejsze miejsca w stolicy, jak i podwarszawskie lasy i rozlewiska Wisły stały się tłem, na którym rozbłysło nowe słońce Polsatu.
ZOBACZ: Ruszył Polsat Go. Nowa aplikacja i serwis internetowy
W spocie wykorzystano ponad 500 różnej wielkości kul wykonanych z materiałów odnawialnych, wypełnionych specjalną mieszanką gazów tak, aby spełniały zadania zaplanowane przez twórców spotu – lekko unosiły się w powietrzu lub toczyły się po ziemi. Wszystko w rytmie przewodniego motywu muzycznego spotu, utworu zespołu Fitz and The Tantrums "I just wanna shine".
Wideo: jesienna ramówka Telewizji Polsat
Reżyseria: Armin Kurasz, nadzór kreatywny: Agata Tadra, Andrzej Szajewski, postprodukcja - Znane Studio, udźwiękowienie - Stereotyp Studio. Produkcja - Dział Autopromocji Telewizji Polsat.