Prawie 7 mln widzów obejrzało 17. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Niemal 1,6 mln zł dla chorych dzieci

Polska
Prawie 7 mln widzów obejrzało 17. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Niemal 1,6 mln zł dla chorych dzieci
Polsat News
Dzięki temu, że prawie 7 mln widzów Telewizji Polsat obejrzało 17. Mikołajkowy Blok Reklamowy, udało się uzyskać niemal 1,6 mln zł na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.

Już po raz 17. widzowie Telewizji Polsat pomogli chorym dzieciom, oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media, cieszyła się ogromną popularnością. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat - obejrzało 6 mln 806 tys. 157 widzów.

Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 37,3 proc. udziałów, a w grupie 16-49 aż 41,3 proc. (wyniki live)! 

 

Ponad półtora miliona zł dla chorych dzieci

 

Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1 mln 574 tys. 464,49 złotych, prawie o 1/3 więcej niż w ubiegłym roku.

To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT.

 

Dzieci, którym bardzo przyda się ta pomoc, przesyłają swoje podziękowania do firm: Bank Millennium S.A., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Coca Cola Services, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Garmin Polska Sp. z o.o., Grupa Maspex Sp. z o.o. S.K.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., PLATFORMA VIVUS SPÓŁKA Z O.O., Polkomtel Sp. z o.o., PZU S.A., Santander Bank Polska S.A., Suempol Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Tesco Polska Sp. z o.o., Vinted UAB, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska sp. z o.o.

 

- Już od siedemnastu lat Mikołajkowy Blok Reklamowy niesie ogromne wsparcie wszystkim potrzebującym pomocy dzieciom. Ogromne dziękuję, że tak liczne grono widzów w ten niedzielny wieczór o 18:45 założyło niewidzialną czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i włączyło Polsat. To dzięki Waszej obecności i zaangażowaniu na buźkach naszych podopiecznych zawita uśmiech - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

 

22 mln zł zebrane w czasie 17 edycji akcji

 

W ciągu dotychczasowych siedemnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 22 miliony złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji.

 

Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat widzowie mogli zobaczyć specjalnie przygotowane  ogłoszenia, zachęcające do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Autorzy spotu pokazywali w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci.

 

W produkcji występowały wyjątkowe, animowane renifery. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.  Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego brali udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat.

 

Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.

 

Fundacja Polsat wsparła 2635 placówek

 

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu czterech lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 37 tys. 762 małych pacjentów i wsparła finansowo 2635 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 257 mln. 68 tys. 233,87 złotych. Więcej informacji o działaniach Fundacji POLSAT – www.fundacjapolsat.pl.

red/ Polsat News, polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie