Dzięki widzom Polsatu do szpitali trafią 3 mln zł. Pieniądze pomogą w walce z koronawirusem
Ponad 7 milionów widzów Telewizji Polsat bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 miliony złotych zostaną przeznaczone na wsparcie służb medycznych.
Specjalny blok reklamowy "Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem" był emitowany na antenie Polsatu w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania "Reklamy na ratunek" zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.
Podziękowania dla widzów Polsatu
Według oficjalnych danych dzięki "Reklamie na Ratunek" zebrano ponad 3 miliony złotych.
2 480 000 złotych pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad pół miliona złotych dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
ZOBACZ: Polsat News jedną z najbardziej opiniotwórczych stacji w Polsce
- Nasi widzowie i reklamodawcy nieraz udowodnili, że gdy chodzi o pomoc, zawsze można na nich liczyć. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli akcję "Reklama na ratunek" i przyczynili się do jej ogromnego sukcesu. Lekarze, pielęgniarki, wszyscy pracownicy służb medycznych są naszymi superbohaterami. Teraz będziemy mogli przekazać im kolejne cenne wsparcie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy widzom i reklamodawcom za zaangażowanie - powiedział Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
Organizatorzy akcji Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media dziękują również za wsparcie firmom: Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K, Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.
Wspieranie najbardziej potrzebujących
Fundacja Polsat już wcześniej podjęła decyzję o przeznaczeniu 2 milionów złotych na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służb medycznych. Zostały już złożone zamówienia między innymi na kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne, czy rękawiczki ochronne. Jeszcze w tym tygodniu pierwszy sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Fundacja wzięła także udział w przekazaniu przez Grupę Polsat - sieć Plus i Cyfrowy Polsat - 2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw.
Czytaj więcej