Szybszy internet i muzyka za darmo od sieci Plus. #zostanwdomu

Technologie
Szybszy internet i muzyka za darmo od sieci Plus. #zostanwdomu
plus.pl
Nowe bonusy od sieci Plus w ramach akcji #zostanwdomu

W ramach społecznej akcji #zostanwdomu Grupa Polsat udostępnia kolejne bonusy zachęcające do pozostania w domu. Operator sieci Plus bezpłatnie podnosi prędkość internetu stacjonarnego, a dla użytkowników internetu mobilnego wyłącza naliczanie opłat za transmisję danych przy korzystaniu z serwisu muzycznego TIDAL. Jest też 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu dla jego nowych użytkowników.

Lista bonusów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu w ramach akcji #zostanwdomu to:

  • internet stacjonarny w technologiach HFC, ETTH, PON przyspieszony do maksymalnych prędkości, nawet do 1 Gb/s;
  • wyłączenie naliczania opłat za transmisję danych dla użytkowników korzystających z ser-wisu muzycznego TIDAL;
  • dwa dodatkowe kanały w pakiecie IPLA Plus: Disney Channel i FOX, dla klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
  • dodatkowe kanały w ramach „otwartego okna” dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsatu.

 

Począwszy od 20 marca klienci usługi internetu stacjonarnego Plusa w technologiach HFC, ETTH, PON mogą korzystać z maksymalnego przyspieszenia swoich łączy stacjonarnych niezależnie od posiadanej oferty. Maksymalna prędkość technologiczna będzie sięgać nawet do 1 Gb/s. Bonus udostępniony został na 30 dni. Zwiększenie prędkości wymaga dokonania aktualizacji ustawień routera. Można je wykonać ręcznie, resetując urządzenie lub poczekać na aktualizację automatyczną. Klienci objęci przyspieszeniem Plus Światłowód zostaną o tym powiadomieni drogą mailową.

 

Coś dla melomanów

 

Operator przygotował także specjalną promocję dla miłośników muzyki, korzystających z ser-wisu muzycznego TIDAL. Słuchając ulubionych utworów, użytkownicy TIDAL nie będą pom-niejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. W ramach akcji #zostanwdomu TIDAL przygotował w aplikacji nowy moduł "W domu". To zebrane w jednym miejscu playlisty do różnych aktywności domowych, takich jak praca zdalna, zabawa z dziećmi, czy treningi.

 

Dodatkowo osoby, które chciałyby rozpocząć korzystanie z TIDAL w Plusie, mają możliwość skorzystania z bezpłatnego 90-dniowego dostępu do serwisu. Po zakończeniu tego okresu koszt usługi wynosić będzie 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego użytkowania. Promocja dotyczy klientów kor-zystających z ofert na kartę, MIX i abonamentowych.

 

Co z pakietem IPLA Plus?

 

Ponadto od tygodnia wszyscy klienci sieci Plus i Cyfrowego Polsatu korzystający bezpłatnie z pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA mają dostęp do dwóch dodatkowych kanałów. Pakiet IPLA Plus, standardowo obejmujący pięć kanałów: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, w ramach akcji #zostanwdomu został poszerzony o kolejne dwa: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Podobnie jak w przypadku TID-AL, korzystanie z IPLI w sieci Plus jest zwolnione z naliczania opłat za przesyłanie danych.

 

Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsa-tu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinne-go HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD.

 

Poprzez dołączenie do naszej oferty nowych bonusów bez dodatkowych opłat wspieramy akcję #zostanwdomu. -Mamy nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przełożą się nie tylko na zwiększony komfort wykonywania codziennych obowiązków, takich jak praca zdalna, czy wirtualne lekcje, ale dostarczą także zróżnicowanych form multimedialnej rozrywki i uprzyjemnią czas wolny. Stale pracujemy nad wprowadzeniem rozwiązań, które ułatwią naszym klientom odnalezienie się w nowej rzeczywistości – tłumaczy Piotr Szymanowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

 

Dalsze decyzje dotyczące przedłużenia i wprowadzenia nowych bonusów zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

 

msl/ml/ polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie