Polsat Media najlepszym Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2019
W corocznym raporcie specjalnym "Biura Reklamy" publikowanym przez Media & Marketing Polska, Polsat Media zostało uznane za najlepsze Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku 2019. W badaniu przeprowadzanym przez Kantar MillwardBrown, Polsat Media po raz kolejny otrzymało najwyższą ogólną ocenę spośród wszystkich biur reklamy z rynku telewizyjnego.
Reklamodawcy najwyżej ocenili Polsat Media w pięciu z ośmiu prezentowanych wymiarów. Oprócz oceny ogólnej, nasi Klienci docenili nas za elastyczność w czasie zmian w trakcie trwania kampanii, szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na brief, zaufanie i poczucie bezpieczeństwa, a także umiejętności doradcze i ciekawe rozwiązania.
W uzasadnieniu werdyktu redakcja MMP doceniła kompleksowość oferty Polsat Media, które oprócz sprzedaży czasu antenowego w telewizji, udostępnia powierzchnię reklamową w internecie, zarówno w postaci kampanii video jak i display.
Polsat Media jest również obecne w segmencie influencer marketingu dzięki platformie Polsat Media AdTube, zrzeszającej popularnych twórców internetowych, a także rozwija współpracę z podmiotami DOOH. Polsat Media AdScreen to produkt łączący m.in. ekrany wielkoformatowe należące do Screen Network oraz sieć PRN.
ZOBACZ: Najlepszy listopad od początku nadawania Polsat News
Polsat, IPLA, Muzo.fm
Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 77 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych reklamowo wynosi ponad 32 proc. (grupa celowa A16-49 dane NAM: 1.01.2018 – 31.12.2018).
Polsat Media to również oferta reklamowa największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, platformy Polsat Media AdTube, Polsat Media AdScreen.