"Bardzo nas to cieszy, że potrafisz się sama zdiagnozować. A nasza Sarenka pozostanie Hanią" - zripostowali administratorzy. Odpowiedź spotkała się z ponad 300 reakcjami.
Pani Aleksandra nie dała jednak za wygraną i przedstawiła prognozowaną przyszłość całej akcji. "Jak widać racjonalne argumenty do was nie docierają. Później zabraknie borsuków i zostaną same sarenki i będziecie się zastanawiać dlaczego" - zakończyła. Do wymiany zdań dołączyli się kolejni użytkownicy. W efekcie wpis użytkowniczki skomentowano ponad 150 razy.
Ponad 5 mln maskotek w pierwszej akcji
"Gang Słodziaków" to kolejna odsłona kampanii lojalnościowej w sklepach sieci Biedronka, w której otrzymane po zakupach naklejki można wymienić na pluszowe maskotki. Pierwsza odsłona akcji została zrealizowana w 2016 r. pod nazwą "Gang Świeżaków" - ich głównymi bohaterami były zabawki w kształcie warzyw i owoców. W pierwszej edycji odebrano ponad 5 mln pluszaków, a piosenkę "Hymn Świeżaków" promująca drugą odsłonę akcji obejrzano w serwisie YouTube już prawie 27 mln razy.
Niektórzy klienci próbowali jednak przyspieszyć zbieranie maskotek niezgodnie z prawem. Jedna z kobiet w 2017 r. ukradła blisko 1400 naklejek z akcji promocyjnej. Z kolei w styczniu 2018 r. policja zatrzymała mężczyznę, który skradzione naklejki zdążył wymienić już na maskotki.
Czytaj więcej
Komentarze