Poczta Polska wprowadza sprzedaż kawy. "Ma pomóc w poprawie wizerunku firmy"
W jednej z warszawskich placówek Poczty Polskiej powstał kącik kawowy. Interesanci, oprócz nadania przesyłki, mogą kupić m.in. cappuccino, gorącą czekoladę lub mleko. Spółka rozważa, czy w przyszłości warto rozszerzyć ofertę gastronomiczną i zaoferować też herbatę i przekąski, na przykład kanapki.
Pomysł sprzedaży kawy Poczta Polska realizuje we współpracy z koncernem paliwowym Orlen. Za napój płaci się bezpośrednio przy automacie, a nie w okienku. Po pewnym czasie spółka chce rozszerzyć pilotaż na kolejne placówki.
Władze Poczty zastanawiają się czy w przyszłości stworzyć kąciki gastronomiczne "z prawdziwego zdarzenia" - podał portal wiadomoscihandlowe.pl.
Przedstawiciele Poczty potwierdzili, że do kawy wkrótce mogą dołączyć: herbata, a także przekąski w ramach oferty food-to-go (np. kanapki). Dodali, że inwestycja w gastronomię "ma pomóc w poprawie wizerunku firmy".
"Chodzi o to, aby Poczta Polska przestała się kojarzyć z kolejkami, a stała się bardziej przyjemnym miejscem dla klientów. Poczta Polska w żadnym wypadku nie ma jednak ambicji, aby walczyć ofertą gastronomiczną z potentatami na tym rynku" - przekazała spółka Wiadomościom Handlowym.
Czytaj więcej
Komentarze