Firma kieruje klientów zainteresowanych odzyskaniem wpłaconych na poczet imprez pieniędzy do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego (UMWW). "Dołożymy wszelkich starań, współpracując z urzędem marszałkowskim oraz Towarzystwem Ubezpieczeniowym Signal Iduna, aby otrzymali Państwo swoje pieniądze jak najszybciej" - podało biuro podróży.
Spółka posiada gwarancję ubezpieczeniową opiewającą na kwotę 1 mln 260 tys. zł.
UMWW podał, że do urzędu wpłynęła informacja, że z powodu niewypłacalności spółka nie jest w stanie wywiązać się z umów o świadczenie usług turystycznych zawartych z podróżnymi oraz zapewnić pokrycia kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub kosztów powrotu podróżnych do kraju. Nie jest w stanie zapewnić podróżnym zwrotu wpłat lub ich części wniesionych przez podróżnych tytułem zapłaty za imprezy turystyczne, które nie zostały lub nie zostaną zrealizowane.
Roszczenia można składać m.in. poprzez internet; szersze informacje można znaleźć na stronie internetowej urzędu marszałkowskiego.
Komentarze