"Włącz emocje". Od środy Telewizja Polsat w nowej oprawie
- Stworzyliśmy coś wyjątkowego, co odpowiada trendom we współczesnym świecie i roli, którą telewizja odgrywa obecnie. Jest lekkość, świeżość i przestrzeń, aby się rozwijać. Pokazujemy, że Polsat poprzez swoją ofertę programową łączy pokolenia i ludzi o różnych pasjach - mówi Maciej Stec z zarządu Telewizji Polsat o unowocześnionej graficznej oprawie. Słynne logo ze słońcem i kolorystyka pozostały.
Nowy projekt graficzny oprawy został oparty na słońcu stanowiącym logo stacji. To pozostało bez zmian, podobnie jak kolorystyka Polsatu - oparta barwach pomarańczowej, czerwonej i białej. Odświeżony został również motyw muzyczny.
Motto Telewizji Polsat "włącz emocje" zostało przedstawione w 9 etiudach filmowych, które pokazują ludzi w różnych sytuacjach, wywołujących na ich twarzach uśmiech i robiących sobie słoneczne "selfie".
Etiudy uzupełnione są o popularne w mediach społecznościowych hasztagi nawiązujące do istotnych dla widza emocji. Są więc w nich hasła: #razem, #przyjaźń, #bliskość, #rodzina, #miłość, #młodość, #zabawa, #radość oraz #my. Podkreślają, że Polsat łączy pokolenia i ludzi o różnych pasjach.
Projekt oprawy przygotowała agencja kreatywna Luxlotusliner która pracuje z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród, między innymi tegoroczną "German Design Award" w kategorii sztuk audiowizualnych. Dla Polsatu agencja zrealizowała również obecną oprawę kanału Polsat Sport.
- Dzięki naszym wspólnym staraniom stworzyliśmy coś wyjątkowego, co odpowiada trendom we współczesnym świecie i roli, którą telewizja odgrywa obecnie w naszym życiu. Poszczególne elementy graficzne i animacje wprowadzają lekkość, świeżość i dają nam przestrzeń, by się
rozwijać, a etiudy filmowe pokazują, że Polsat poprzez swoją ofertę programową łączy pokolenia i ludzi o różnych pasjach – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu Telewizji Polsat.
Nowa oprawa wejdzie na antenę w środę, 27 lutego.
Czytaj więcej
Komentarze