Ponad 1,3 mln zł dla chorych dzieci, ponad 6,1 mln widzów. To 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Już po raz 15. widzowie Polsatu pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Doroczna akcja cieszyła się ogromną popularnością. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat, obejrzało ponad 6,1 mln osób. Według wstępnych szacunków zebrano 1,326 mln zł, o 70 tys. zł więcej niż w ubiegłym roku.
Doskonała oglądalność mikołajkowego bloku znalazła swoje odzwierciedlenie również w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4 proc. SHR, a w grupie 16-49 - 39,9 proc. SHR.
Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.326.195,22 złotych. To o ponad 70 tysięcy złotych więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji. Jak zwykle cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
- Dziękujemy w imieniu wszystkich dzieci, które potrzebują pomocy. Zarówno naszym widzom za tak ogromne zaangażowanie, jak i wszystkim firmom, które wsparły tę fantastyczną akcję. Ten dar wielu serc już po raz piętnasty niesie pomoc chorym dzieciom, podopiecznym naszej fundacji - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zebrano prawie 19 mln zł.