Polsat SuperHit Festiwal 2018 obejrzało ponad 10 mln widzów
Polsat SuperHit Festiwal 2018 był najchętniej wybieraną rozrywkową pozycją ostatniego majowego weekendu - wyniki z danych Nielsen Audience Measurement. Łącznie przez trzy wieczory koncerty obejrzało ponad 10 milionów widzów, a Telewizja Polsat była liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych, poza sobotą, kiedy konkurował z finałem Ligi Mistrzów UEFA.
W trakcie trzech festiwalowych wieczorów, od piątku do niedzieli, Telewizję Polsat wybierał co piąty widz, średnie wysokie udziały sięgnęły niemal 21 proc. w grupie wszystkich badanych (widownia 4+)i 22,5 proc. w grupie komercyjnej (16-49 lat), co dało średnią oglądalność wszystkich koncertów na poziomie 2,5 miliona widzów.
Najwyższą widownię zgromadził Sopocki Hit Kabaretowy, który oglądało średnio ponad 3,3 miliona widzów, przy bardzo wysokich udziałach sięgających 27,1 proc. w grupie 4+ i 28,6 proc. w grupie 16-49.
Sobotni koncert "Radiowy Przebój Roku" miał 17,5 proc. udziałów w grupie 4+ i 18,5 proc.w grupie 16-49, a najpopularniejszych wykonawców radiowych hitów oglądało niemal 2,2 miliona widzów. Piątkowy Koncert Platynowy zebrał podobną widownię, jubileusz Sylwii Grzeszczak i największe przeboje Sławomira oglądały 2 miliony widzów, a koncert podsumowujący 45 lat na scenie Michała Bajora 1,5 miliona.
- Tegoroczny Polsat SuperHit Festiwal sprostał gustom wielbicieli chyba wszystkich muzycznych gatunków. Przejdzie do historii jako najbardziej różnorodny muzycznie festiwal ostatnich lat - podsumowuje imprezę współorganizator festiwalu Telewizja Polsat.
Zobacz skecz "Okno" wykonany przez kabaret Neo-Nówka podczas Polsat SuperHit Festiwalu 2018:
polsatnews.pl
Czytaj więcej
Komentarze