Skandaliczne zachowanie kuriera. Wyrzucał na chodnik paczki klientów
Samochód kurierski firmy InPost podjechał pod paczkomat przy Galerii Kazimierz w Krakowie. Pracownik, który miał dostarczyć do niego przesyłki, zamiast przenieść paczki, zaczął wyrzucać je z samochodu prosto na chodnik. Jego zachowanie nagrał jeden ze świadków, a film umieścił w sieci. Firma wydała oświadczenie, w którym przeprasza klientów.
Różnej wielkości paczki - jedna po drugiej - lądowały na twardym podłożu. Pracownik wyrzucał je na dość znaczną odległość.
"Tak właśnie InPost doręcza paczki do paczkomatów" - napisał na Facebooku pan Robert, który nagrał skandaliczne zachowanie kuriera.
Mogą liczyć na odszkodowania
Film, który został umieszczony w sieci wywołał oburzenie internautów. Część z nich domagała się m.in. wyjaśnień od firmy kurierskiej. InPost swoją odpowiedź umieścił w komentarzu pod postem z nagraniem.
Firma przeprasza w niej za to zdarzenie. Zapewnia też, że wobec kuriera "wyciągnięte zostaną konsekwencje służbowe", a klienci, których przesyłki zostały uszkodzone mogą liczyć na pomoc w uzyskaniu odszkodowania".
Polsat News zwrócił się do firmy InPost o komentarz do zachowania kuriera. Firma odpowiedziała m.in., że zatrudnia obecnie 4900 kurierów, którzy przechodzą regularne szkolenia i "zdecydowanie takie zachowanie to wyjątek od reguły".
"Dzisiaj na porannej odprawie pokazaliśmy ten film wszystkim naszym kurierom i potraktowaliśmy go jako materiał szkoleniowy. Poinformowaliśmy jakie konsekwencje zostały wyciągnięte wobec tego pracownika, który został zwolniony dyscyplinarnie i będzie musiał pokryć wszelkie ewentualne szkody. Dla nas priorytetem jest bezpieczeństwo powierzonych nam przesyłek" - brzmi fragment przesłanego oświadczenia.
InPost podkreśla też, że reklamacje przesyłek, z powodu uszkodzeń z winy przewoźnika stanowią zaledwie "promil czyli 0,0008 proc."
polsatnews.pl, Głos Wojewódzki, Polsat News
Czytaj więcej
Komentarze