Lidl przeprasza za "słodki jeżu". "Chcieliśmy zaprezentować ofertę w sposób nieformalny"
"Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy" - tak brzmiący post miał zachęcać do zakupu w dyskoncie. Część internautów uznała wpis za niestosowny, odwołujący się do religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił.
Post pojawił się na Facebooku sieci sklepów w środę. Wpis opatrzony był grafiką z opakowaniem cukru i sloganem "Słodki jeżu". Cena cukru tego dnia w dyskoncie wynosiła 1,99 zł.
Internauci oburzeni
Hasło nie spodobało się niektórym internautom. "Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest" - napisał jeden z użytkowników na fanpage’u Lidla.
"Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek" - dodał.
"Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język"
Jeszcze w środę administratorzy strony usunęli post. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, przeprosili również wszystkich, którzy zostali urażeni wpisem.
- Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić - wyjaśnili administratorzy fanpage’a Lidla.
- Jak często podkreślamy, opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego, aby nie budzić wątpliwości co do naszych intencji, zdecydowaliśmy się usunąć post - dodali.
wirtualnemedia.pl, polsatnews.pl
Czytaj więcej
Komentarze