Za usługi Poczty Polskiej można płacić smartfonem
Za usługi Poczty Polskiej można płacić z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Aby zapłacić BLIK-iem klient powinien poinformować o tym sprzedawcę, odczytać kod w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.
- Płatność za pomocą BLIK-a to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe) - powiedział Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
- Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności - dodał Kopeć.
Powszechny system płatności mobilnych BLIK to projekt spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków. BLIK-a w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 mln osób.
Od momentu uruchomienia systemu dokonano nim ponad 10 mln transakcji.
PAP
Czytaj więcej
Komentarze