Polsat nowym liderem oglądalności. Hitem mecz z Czarnogórą
W marcu średni dobowy udział Telewizji Polsat w rynku oglądalności wyniósł 11,6 proc. w grupie wszystkich badanych (4+), co pozwoliło stacji na wyprzedzenie dotychczasowego lidera - kanału TVP1 (11 proc.). Trzeci wynik zanotował TVN (10,2 proc.) , a czwarty TVP2 (8,2 proc.).
Polsat jako jedyny w grupie 4+ zanotował wzrost oglądalności wśród czterech głównych anten ogólnopolskich względem marca ubiegłego roku.
W grupie komercyjnej (16-49 lat) z wynikiem 12,9 proc. Polsat znalazł się na drugim miejscu.
Stacja zanotowała wzrost udziałów względem marca ubiegłego roku zarówno w grupie komercyjnej (z 12,4 proc. na 12,9 proc.), jak i w grupie wszystkich badanych - z 11 proc. na 11,6 proc.
Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych na antenie Polsatu w marcu znalazły się m.in. mecz eliminacji MŚ Czarnogóra - Polska (6,9 mln widzów), "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami" - 31 marca (2,8 mln widzów), "Kabaret na Żywo" - 5.03 (2,6 mln widzów), "The Brain. Genialny umysł" - 7.03 (2,6 mln) oraz "Wydarzenia" - 5.03 (2,8 mln widzów).
Telewizja Polsat
Czytaj więcej
Komentarze