Plush ABO - najnowsza i najlepsza na rynku oferta abonamentowa dla młodych

Technologie

Oczekują wiele, płacą mało, nie chcą się wiązać - młodzi ludzie to wymagający, ale cenni klienci. Coraz więcej firm decyduje się na stworzenie produktów przeznaczonych specjalnie dla nich. W piątek taką ofertę przedstawiła sieć Plus. Plush ABO to tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, social media z darmowym transferem, a także specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty.

Mówi się o nich - pokolenie C, które nie zna świata bez internetu, portali społecznościowych, nowych technologii. Komputer czy smartfon są dla nich jak przedłużenie ręki.


- To są ludzie, którzy doskonale wiedzą czego chcą, czego oczekują od marek, od firm. I sprostać ich wymaganiom jest naprawdę trudno. Dlatego trzeba się naprawdę mocno nagimnastykować, żeby stworzyć coś, z czym oni będą się identyfikować - przekonuje Karolina Walo, dyrektor departamentu strategii Marketingowej Cyfrowego Polsatu


Tym bardziej, że zmiana decyzji czy sytuacji życiowej - w przypadku tej grupy zdarza się często.

 

Niezawodny internet, który zadziała wszędzie


Jednak - choć to trudne - coraz więcej firm staje do walki o młodych klientów, tworząc specjalnie dla nich nowe produkty. To nie tylko odzież czy żywność. Także usługi telekomunikacyjne.


- Dlatego wystartowaliśmy z Plushem jako marką prepaidową. Bo prepaid to jest pełna swoboda. dziś kupuję, jak mam pięć złotych to doładuję, a jak nie mam, to nie ma problemu, nie zrobię tego - wyjaśnia Justyna Kulka, kierownik zespołu oferty prepaid w sieci Plus


Marka Plush jest na rynku od dwóch i pół roku, a jej klienci wyróżniają się na tle innych użytkowników Plusa na kartę. Wysyłają trzykrotnie więcej sms-ów i dwukrotnie więcej mms-ów. Intenet to dla nich priorytet.


- Internet, który jest niezawodny, internet, który zadziała im praktycznie wszędzie. Poza tym nowy trend, który się obserwuje, to promowanie różnego rodzaju social mediów. czyli ich sposobu komunikowania się w grupie - mówi Karolina Walo.

 

Oferta na abonament, która jednak nie wiąże na stałe


Nie chodzi jednak tylko o to, by do młodego człowieka dotrzeć. Ważne by go przy sobie zatrzymać. Stąd piątkowa premiera. "Abo Plush" to oferta na abonament, która jednak nie wiąże na stałe.


- Bo widzimy, że po prostu ci ludzie też dojrzewają i innych płatności oczekują - ale to co jest istotne, jest to abonament na czas nieokreślony, czyli w każdej chwili mogą z niego zrezygnować. I to jest znowu ta odpowiedź na potrzebę ich swobody, wolności - zauważa Justyna Kulka.


Dlatego klienci będą mogli wybrać - czy wolą miesięczną regularną płatność, czy okazjonalne doładowania konta.


Plush to szaleństwo, luz, wspólnota i kreatywność. To marka stworzona dla młodych i postrzegana przez nich jako nowoczesna, dynamiczna i mająca swój własny, niepodrabialny styl. Ale to przede wszystkim oferta "bez konsekwencji", która podoba się klientom i aż ponad 90 proc. z nich jest z niej zadowolonych i wybrałoby ją ponownie.

 

Świat nieustannie się zmienia, a świat młodych pędzi coraz szybciej. Dziś to Internet, social media oraz YouTube są głównym źródłem informacji i rozrywki - Plush trzyma rękę na pulsie i w nowej ofercie daje, to czego jego użytkownicy najbardziej potrzebują.

 

Im dłużej tym lepiej


Za lojalność w ABO na czas nieokreślony dostaje się dodatkowe gigabajty: po 3 miesiącach + 2 GB miesięcznie, po 6 miesiącach kolejne + 2 GB (łącznie 4 GB), po roku ponownie +2 GB (czyli już 6 GB ekstra miesięcznie), a po dwóch latach jeszcze dodatkowe aż 4 GB, co daje razem z pakietem podstawowym 20 GB do wykorzystania miesięcznie.


W ofercie na czas nieokreślony można sobie zrobić wakacje od ABO lub obniżyć go albo podnieść. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a i przez miesiąc można nie płacić abonamentu, a wakacje od ABO można zrobić tyle razy, ile się chce. Również za pomocą bezpłatnego SMS-a można obniżyć lub podnieść swój abonament przechodząc do kolejnego Plush ABO. Można też mieć ekstra pakiet YouTube za 5 zł na 30 dni.


Duet "bez konsekwencji" w Plush ABO


W parze jak wiadomo jest lepiej i dlatego kupując dwa dowolne Plush ABO za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), można mieć je taniej, bo za 20 zł każdy.


Ofertę Plush ABO wspierać będzie startująca 1 kwietnia kampania reklamowa. Zaplanował ją dom mediowy Vizeum i obejmie ATL, OOH i CLP, Internet, kino, radio, a jest efektem prac Agencji Scholz & Friends. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojtek Wawszczyk, a autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP sp. z o.o. Spot pt. "Operacja" można zobaczyć na kanale Plusha na YouTube.


W trakcie trwania kampanii przewidziano także intensywne działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Całkowitą nowością będzie Bucket List, czyli lista rzeczy do PRZEżycia przez Plusha.


Zostaną zaproponowane przez jego fanów, a dokumentacja z ich realizacji znajdzie się w Strefie Plusha i mediach społecznościowych. Wszystko skąpane w charakterystycznym plushowym humorze, a każde z wyzwań do PRZEżycia będzie przyczynkiem do poznawania nowego świata, odkrywania i doświadczania tego, co nowe.

 


Nowy Plush ABO, to:

 
- oferta na czas nieokreślony lub określony,
- trzy ABO do wyboru za 10, 20 i 25 zł w ofercie na czas nieokreślony,
- w najwyższym ABO na czas nieokreślony dodatkowe GB za staż,
- możliwość obniżania i podnoszenia miesięcznej opłaty poprzez zmianę swojego ABO,
- możliwość płacenia lub nie, czyli wakacji na miesiąc od ABO tyle razy, ile się tylko chce,
- Facebook za darmo w każdym ABO,
- zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) w ABO za 25 zł,
- dodatkowy pakiet YouTube za 5 zł miesięcznie, który pozwala na oglądanie nawet do trzech razy więcej wideo,
- wszystko mający Super ABO w ofercie na 24 miesiące z aż o 50% większym pakietem internetowym, social mediami bez limitu oraz YouTube bez limitu w prezencie na 3 miesiące.

 


SUPER Plush ABO za 25 zł w ofercie na 24 miesiące, to:

 

- pakiet internetowy 15 GB, czyli o półtora raz więcej niż w najwyższym zwykłym ABO,
- za darmo na trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego.
- rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
- SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych,
- zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych,


Polsat News

red/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze

Przeczytaj koniecznie