Mikołajkowy Blok Reklamowy już po raz trzynasty

Polska
Mikołajkowy Blok Reklamowy już po raz trzynasty
Telewizja Polsat

Nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat – oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej ipla tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 28 994 dzieci.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu dotychczasowych dwunastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.

 

- Kolejny raz mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godzinie 18:45. To prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

 

Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

 

"Pomoc chorym dzieciom daje dodatkową motywację"

 

- Mikołajkowy Blok Reklamowy to za każdym razem wyjątkowe wydarzenie. Udział w kampanii to czysta przyjemność, a świadomość, że pomagamy chorym dzieciom daje dodatkową motywację. Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed "Wydarzeniami" – mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, szefowa "Wydarzeń".

 

Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT oraz na kanałach tematycznych Grupy POLSAT. Została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów jest Mariusz Palej, a producentem Krzysztof Hansz.

 

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dziewiętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 28 994 małych pacjentów i wsparła finansowo 1195 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 216 519 343,48  złotych.

 

Więcej informacji o działaniach Fundacji POLSAT można znaleźć tutaj.

 

Polsat News

red/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze

Przeczytaj koniecznie