Bijące serce w torebce. Szokująca kampania obrońców zwierząt
Grupa aktywistów działających na rzecz organizacji PETA, która walczy o prawa zwierząt, rozpoczęła nową kampanię wymierzoną przeciwko handlowi egzotycznymi skórami. By zwrócić uwagę na problem, nagrano reakcje robiących zakupy, którzy wybierając skórzaną galanterię nagle dostrzegają w niej żywe istoty.
PETA, organizacja, która od lat szokuje w słusznej sprawie, swoją kampanię tym razem tworzyła w Bangkoku. Do sklepu specjalizującego się w sprzedaży wyrobów skórzanych wchodzą klienci.
Oglądają ekskluzywne gadżety ze skóry. Wystarczy jednak, że któryś z nich otworzy np. wybraną przez siebie torebkę, by dostrzec bijące w jej środku serce.
Film, który działa na wyobraźnię miłośników wyrobów z naturalnych, egzotycznych skór, już dotarł do prawie półtora miliona odbiorców.
- Takie kampanie są zawsze szeroko komentowane. To zawsze daje efekt, podnosi świadomość, otwiera oczy na problem - akcję skomentowała w Polsat News Małgorzata Szadkowska z fundacji Otwarte Klatki.
Szadkowska zwróciła uwagę na to, że "zwierzęta są skórowane najczęściej, kiedy są jeszcze żywe". - Stąd bijące serce w tej kampanii - wyjaśniła.
Działaczka podkreślała także, że handel i produkcja materiałów ze zwierząt egzotycznych, to co trzeci najbardziej zyskowny przemysł na świecie, po handlu bronią i narkotykami.
Polsat News, polsatnews.pl
Czytaj więcej
Komentarze