7,2 miliona widzów obejrzało reklamy, 1,5 mln zł dla dzieci
6 grudnia wieczorem 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat obejrzało aż 7,2 mln widzów! Dzięki temu udało się zebrać ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, którymi opiekuje się Fundacja Polsat.
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 41,7 proc. widzów w grupie 16-49 (dane według Nielsen Audience Measurement). Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała Mikołajkowy Blok Reklamowy, udało się zebrać - według wstępnych oszacowań - kwotę 1 mln 567 tys. 572,70 złotych. To o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
- Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, aby pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom - firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom - każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat dziękuje m.in. firmom: Nivea Polska Sp. z o.o., Grupa Lotos S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Unilever Polska S.A., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Coca Cola Services, Jeronimo Martins Dystrybucja, Agros Nova Brands Sp. z o.o., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., The Walt Disney Company (Polska) Sp z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Po raz kolejny Mikołaja (Krzysztofa Kowalewskiego) wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.
W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach Ipla na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
Dotychczasowych dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości ponad 15 mln zł! Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 26 tys. 657 dzieci.
Czytaj więcej
Komentarze